tveksamt

Vet ni vad jag kom på när jag laddade över bilder från mobilen till datorn...av 358 bilder så var ca 30 st på mig.

Jag kanske ska börja bry mig om mig själv...har ignorerat mig tillräkligt länge.
om jag ksa synas, så måste jag synas för mig själv också.
Hur svårt kan det vara att förstå att jag inte är skit, jag är nått att ha, något att ta vara på.
Detta är allt jag har och får, varför kan jag inte ta vara på det?

Min blogg, handlar om mig.
Min blogg, är tråkig (?).
Min blogg, får mig att tänka
& min blogg får vara mitt anteckningsblock.


visst fastnar man ibland?

Kommentarer
Postat av: kimpo

Av mina 160 bilder var 4 på mig.

Men jag bryr mig om mig själv. Tror inte att kopplingen mellan att gilla sig själv och att ha många bilder på sig själv i mobilen är så stor.

2008-09-25 @ 17:56:35
Postat av: cecilia

din blogg är bra! jag har väntat länge på ett nytt inlägg, du måste våga ta hand om dig själv, du är den viktigaset för så många :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback