förvirrar dig.

Kanske bara vill något som jag inte kommer på själv.
plågar mig själv helt i onödan?
Vill plåga mig själv, jag förtjänar Stackars folk runt om, fast ingen märker väl något, alla har fullt upp med sig själva
när jag har för lite attbrymig om så tänker jag på mig själv, inge bra...de slutar inge bra
ät mindre de är bättre
sjung mindre de är bättre
lev inte de är bättre
gör allt ta inget
lev inte, du står ivägen för mig, du tar min plats du ger mig dåligt samvete du trycker ner mig du gör så att jag inte mår bra, gör så att ajg mår bra då gör de då trolla, gör nått. tjut inte för din egen skull, jag har ju problem.

Är det något som är snett..antagligen jag.
Jag går natur och har inget liv...så jag lever redan mindre. nuhar vi löst det, jag löste det alldeles själv...förutom de där att sjunga mindre, för jag måste finnas lite..litelite

Vill väl förklara för mig att så här är det nu..vill jag ha de så, är något helt fel eller bara lite snett för tillfället.

Iaf är ni inte fel när ni finns oälskar mig, det kan aldrig vara fel.
men bara så ni vet så känner jag med trycket, det oändliga trycket över bröstet från om världen, även fast ajg låtsas att de tinte finns, att ni inte finns.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sjung aldrig mindre! du har finaste rösten :D älskar dig :)

2008-09-29 @ 15:34:20
Postat av: cecilia

lev mer, för allas skull, du sprider glädjen omkring dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback