Tro på mig

Jag läste som vanligt insändarsidan i extra idag. Där var det en person som skrev om att många bloggar påverkar Ungdomar på ett negativt sätt. Insändaren nämnde Blondinbella, en blogggare som säger att man ska äta det, men inte det och man ska ha på sig detta, men inte detta. Insändaren menade på att på det sättet att skriva påverkar unga läsare negativ, iallafall jag ska inte spinna vidare på de argumenten. Tyckte det var ganska dumt, all reklam och så påverkar ju också, vi har ständig press på oss från alla håll, menar han då att bloggarna ska tänka på det eller sluta skriva så eller, hur menar han?

MEN jag tänkte på min blogg när jag läste det. Hur påverkar den läsarna?

En grej som jag hållt på med från början är att ge tips på kläder och utseende. Jag vill bara sprida mitt intresse, inte att man måste se ut så utan mest för att visa min stil och visa att det är mit tintresse.

Jag vill med delge er av mina tankar, både för att så frön i ert huvud. Ge er något att tänka på.

Eller så vill jag bara förklara mina känslor, kanske ett rop på hjälp?

Försöker att tänka positivt för att sprida gläjde istället för bekymmer :)
image308
visste ni?
Jag har Kemiprov på Fredag. Slutprov.
Jag tänkte bara dela med mig av ett tips, en grej som jag kom på när jag pluggade.
För att få MVG så måste man tänka på ett speciellt sätt.
Då tänkte jag såhär, Jag skriver upp allt som jag ska tänkte på när jag har läst MVG uppgiften, allt jag ska kunna dra samband med. Sedan ska jag plugga på det.
G frågor är ju mer vad ord betyder och sådant, det kan ajg ganska bra.
VG då ska man använda sig av begreppen och dra lite samband.
MVG samma som vg + att man ska tänkte några steg längre för att lösa uppgifterna.

Tror ni jag klarar det?

HOPPAS  :D


Hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback