stolt :)

Känner ni igen en känsla, en känsla som får fötterna att väga tusen kilo mer. En känsla som får marken att klibba fast vid skorna, mer och mer för varje steg. Känslan får dig yr och illamående. Tårarna kämpar för att få komma ut, men du pressar tillbaka.
Känslan är nervös.
Känslan är rädd.
Känslan är osäker, otrygg.
Känslan är ovilja.

Jag gjorde det ändå, jag gick till gynekologen, vi pratade. Sedan gick jag tillbaka med kim i handen. Glad, trygg men lätt illamående.
Ingen mat för det. Ändring.



Hej på er!

Tänkte ge ett tips.
Pröva en dag, att sträcka på ryggen, slänga med håret och bara njut. Lyckas du att behålla en bra känsla hela dagen. Då ska du få en riktigt stor kram som belöning :).
Ta inte skit ;).
image303
Här är jag, stolt som en tupp.
Vet ni varför. Jag har lyckats. lyckats med spanska grammatik! skrev en sammanfattning.
Jag älskar sammanfattningar. De gör mig lugna :)

hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback