klart :D

Jag tänkte gå ut och ta ett varv i spåret nu (jogging)  :) Låter inte det OTROLIGT hurtigt? :D
Ska vi ta en liten outfit kanske? HÄr är det jag hade på mig idag iallafall :)

image306
Ne gud, nu ljög jag ;)
Jag hade på mig ett par långa jeans :)
Men iaf, något sånt där :D
T'shirten är faktist från HM och kostade bara 99 kr :) FYND ;)

Har en uppgift till er.
Jag gillar min blogg och tycker det är såhär en blogg ska vara. Vad tycker ni
På en skala 1-10 Vad tycker du? 10 är bäst 1 är sämst ;).

Kul att veta...



För nån vecka sedan så skulle jag kolla på en konsert på Dvd , till en uppsats i musiken.
Jag fick låna en konsert med Bloc Party av älskling.
GISSA vem jag hittade?

image307

Min älskling har alltså vart på TV :D<3
Kändis såklart ;)..kanske inte men ändå bäst :D<3


Ta mig                         Vidare
Ge mig                              Leenden
Gör det                                   Roligt
Tag mitt                                       Liv i dina händer
Låt mig                                             Bevisa

Bevisa att jag kan och att jag vill. Jag finns och jag ska, så hjälp mig på vägen gud :). Jag vill känna dig.

Undrar om jag är väldens asocialaste människa?
Något måste det vara som får alla att repileras från mig.
Vet ni vad jag tror? Jag drar ner mig själv, ger mig ingen chans.
Jag ska försöka att Bevisa för er att jag finns och betyder något.
Kärleksproblem? Nej
Vänskapsproblem? Yes


En sista grej jag kom på... Ni läsare kan gärna komma med någon fråga eller situation som handlar om kärlek och vänskap så kan jag prata lite om det.
Kan vara en hypotetisk fråga också, allt välkomnas :)


Hejs<3

Kommentarer
Postat av: Megaman

vadå kanske kändis?

2008-05-26 @ 18:20:34
Postat av: Ida

Du är bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback