Är det ...

Är det inte lustigt hur allt bara kan vändas runt med några ord.
Sån makt
Vill ha sån makt över mig själv.

Respekterar dig
Älskar dig
Avgudar dig
Ser dig

Hur gör man egentligen för att tro på sig själv och ta plats.
Hur gör man för att inte vara en tönt.
Varför kan inte jag vara lika mogen (omogen) som alla andra, det är orättvist att hela tiden jag pliktar efter mitt rätt och fel shema.
Trött på mig själv och alla hinder jag sätter upp för mig själv.
Allt är bra och jag FÅR INTE ge upp, det är förbjudet.

Snälla ta mig i handen, tyck inte synd om mig. Ha kul med mig, få mig att sluta tänka på hur man gör och varför. Vill finnas, leva, känna.

KRAFT
tack för allt du gör nu, då och sen<3
tack för dina ord

Kim
Malin
Ida
Gud



Hejs<3

(ett inlägg jag glömt att lägga ut?)

Kommentarer
Postat av: Megaman

YES, högst upp på listan :D

2008-06-20 @ 22:25:28
Postat av: Ida

Hej sweety! Hoppas du har det bra borta på Peace and Love. Hoppas inget ska gå fel. Jag vet ju inte när du kommer hem men ring så fort du kan <3. på tal om det, kommer nog smsa dej imorn. Vill ju visa att ja tänker på dej. Puss o kram skumbanan. I sommar tkr jag att du ska ha kul. Jag vet att du är en tänkare men i sommar tkr jag du ska unna dej livet. Ta för dej, njuta. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback