Utkast: Vart ska ...

Vart ska jag börja?
Sommar
Livet leker
Jag älskar
Jag leker
Jag tar plats

Men hallå jag måste bara få skriva av mig ;)
Det känns dock lite jobbigt att alla läser. Det man förut vile uppnå har nu suddats bort till något lite svagt och obetydligt.
Ni skriver om hur ni vill vara, hur allt ser ut hur allt förklaras. Jag börjar tröttna på att hela tiden läsa om superbra förklaringar på livet eler något som har med livet att göra.
Klart att det är viktigt. Jag tycker att sommarn förändrar mig. Jag släpper allt, jag flyter och bara vet hur jag ska göra. Inget blir till hinder för när det är varmt så löser allt sig.

Jag ska till peace and love  :)
Det ska bli kul kul kul.
Det finns hinder som jag bygger upp själv, men mest för att jag är lite rädd och osäker på hur allt kommer att lösa sig. Men jag ska inte tvivla på mig själv för jag ska fixa allt o ha superkul :).


sommar ?!

Nu ska jag träffa min älskling och spöka runt med honom ett tag, imorrn åker jag till stugan och stannar där i helgen för Midsommarfirande :)
Nu har ni ett hum om hur mitt sommarlov ser ut.

Följ med, skratta, uppskatta, vara och njuta :D  :D


haha FÖR söt ;)


Alla dagar <3

Utan mål utan förhoppningar...jag lever och är och använder det jag kan.
Så borde jag göra hela året, för jag mår bra och uppskattar det mesta nu, inklusive mig själv :O

pusshejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback